2595/5000
Character limit: 5000
یک سیلندر 12 سیلندر

موتور زیر بنز دوگانه توربوشارژ 6.0 لیتری V12 ، 621 اسب بخار قدرت و گشتاور سختی برای 738 پوند فوت تولید می کند ، که دومی آن از 2300 دور در دقیقه در دسترس است. به عبارت دیگر ، وزن کمترین وزن 565 پوند S65 برای جلوگیری از صعود خودرو با اقتدار ، کم کاری نمی کند. ظرافتی در نحوه ارائه S65 نیرو وجود دارد که بیشتر از همه چیز در جاده ها بی نظیر است. از تجربه من ، فقط بنتلی Flying Spur ، با W12 وحشیانه خود ، حتی به تقلید از عملکرد دلپذیر S65 نزدیک است.
هزاران نفر را در کلاس جدید مرسدس بنز صرفه جویی کنید
مرسدس بنز S کلاس
MSRP 92،245 دلار
به طور میانگین بیش از 3400 دلار تخفیف MSRP * با
خدمات خرید اتومبیل Motor1.com
مشاهده قیمت

به اندازه کافی جالب ، S63 با V8 S3 در تست عملکرد سریعتر است ، اما تعیین اینکه تعامل با دو موتور چقدر متفاوت است ، دشوار است. در جائیکه VG 4.0 لیتری V8 دلپذیر و مارهای شکاری خود را در بالا و پایین می برد ، V12 تقریباً هیچ درام را ارائه نمی دهد ، حتی با استفاده از پدال حرکت تقریباً کف آن را لمس می کند. در یک حرکت بسیار غیر AMG ، اگزوز ورزشی در S65 موجود نیست. تقریباً می گویم موتور خیلی خلوت است ، اما S65 روشی خنده دار دارد که باعث می شود کاستی هایی مانند آن را فراموش کنید. سرعتی که این مورد به دست می آورد خنده دار است ، حتی بدون ملودی های معمولی Affalterbach.

در حالت Comfort S65 نمایش کمترین شخصیتی در هر محصول AMG را نشان می دهد. سیستم تعلیق فوق العاده فوق العاده است و این تصور را ایجاد می کند که این سدان بزرگ بر روی برجستگی ها و کبودی های موجود در جاده در حال پرواز است. در همین حال ، فرمان از لحاظ وزنی خوب احساس آرامش می کند ، اما به ورودی بیشتری برای جابجایی خودرو نیاز دارد تا چیزی مانند یک AMG GT 4-Door. این ویژگیهای رانندگی که با آرامش موتور (اما قدرتمند) موتور مخلوط شده اند ، S65 را به یک کراسور قابل ملاحظه ای خوب تبدیل می کنند.
نسخه نهایی 2020 Mercedes-AMG S65
نسخه نهایی 2020 Mercedes-AMG S65
نسخه نهایی 2020 Mercedes-AMG S65



اگر در هنگام تغییر S65 به حالت پرخاشگرانه ورزشی Splus خود ، انتظار تغییر شخصیت بزرگی را دارید ، خب این درست نیست. بله ، فرمان و سیستم تعلیق هر یک از شرکت ها کمی بالا می رود ، که این ماشین را تا حدی آن را روی انگشتان خود قرار می دهد و گیربکس نیز از شیرهای فرو رفته در زیر 3000 دور نگه می دارد تا در گوشت ترین قسمت پاوربانک بماند. اما گشتاور پیشنهادی آنقدر قدرتمند است - حتی در کف محدوده بازسازی - که حالت افزایش یافته انتقال گیرنده همه چیز غیر از این است. این احساسات حالتهای ورزشی S65 را به طور کلی تکرار می کند. آنها بسیار خوب هستند ، اما عملکرد پایه اتومبیل حتی در حالت Comfort بیش از حد کافی است.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها